«Мідібусами» у Європі називають вкорочені міські автобуси які обслуговують пасажирів в малих містах .Стандартні 12-метрові автобуси поступово замінюють спеціальними, такими, що іноді значно відрізняються від «великих братів» по конструкції. НТЦ ЗАТ «ЗАЗ» розроблена гамма подібних автобусів «MIDI» для пасажиро потоків різної інтенсивності в основі конструкції яких лежить модульний принцип проектування.
Ширина автобуса складає2,42 м. Щоб забезпечити максимум комфорту пасажирам, автобуси виконані низько підлоговими і розраховані на перевезення 62 пасажирів. Автобуси сімейства «MIDI», повинні заповнити вільне місце в типажі міських автобусів між «міні бусами» місткістю до 40 чоловік і стандартними великими міськими автобусам, що вміщають 100 пасажирів і більше. Автобуси А10С «MIDI» по зручності входу в салон не відрізняються від повно розмірних автобусів. Висота підлоги над поверхнею дороги складає360 мм, розміри дверної пройми аналогічні «великим» автобусам. Здавалося б, «міді бус» можна отримати, укоротивши звичайний 12-метровий автобус. Проте конструктори відкинули цей шлях, оскільки автобус в цьому випадку вийде дуже важким і неефективним в експлуатації.
З метою зниження маси конструктори НТЦ ЗАТ«ЗАЗ» розробили каркас кузова з високоміцних профільних труб. Оскільки корозійна стійкість кузова набагато вища , ніж звичайного, транспортні компанії схвалили підхід творців. Більшість зовнішніх панелей виконані з оцинкованого листа. Всі елементи кузова з’єднують між собою зваркою і спеціальним клеєм. Деякі зовнішні панелі виготовлені з склопластику. Так наприклад передня панель кузова з вітровим склом , а також деякі інші, введені в конструкцію на прохання дизайнерів для додання автобусам більшої привабливості . Величезну роботу провели розробники, щоб кузов відповідав підвищеним вимогам по пасивній безпеці.
Комп’ютерне проектування дозволило істотно прискорити процес створення сімейства. На автобусі «MIDI» встановлений чотирициліндровий дизель Deutz Euro 3 з турбонадувом та інтеркулером. При робочому об’ємі 4,76л він розвиває потужність 186 л. с. при 2300 об/хв. і максимальному крутному моменті 700 Нм при 1300 – 1500 об/хв. Паливо в кожен циліндр подає індивідуальний насос зв’язаний короткою магістраллю з форсункою. Система управління дизелем – електронна. Для управління силовим агрегатом водій використовує тільки одну педаль – педаль акселератора.
Автобус плавно і тихо розганяється і відрізняється мінімумом шкідливих домішок у викидах завдяки спеціальним настройкам і постійним обертам, на яких працює дизель. Цей не концептуальний зразок а майбутній об’єкт виробництва одного з нових заводів корпорації УкрАВТО ГРП «Іллічівський завод авто агрегатів». Вже наступного року планується випустити до 200 машин сімейства «MIDI».
На базі міського автобуса А10С планується розробити модифікацію для приміських перевезень, а також туристичний автобус 10L довжиною 9,1 м для комфортного перевезення туристичних груп до34 чоловік.