Компанія NExT, що базується в Італії, нещодавно представила свою останню революційну розробку. Йдеться про новий електричний автобус із модульною конструкцією, завдяки чому його довжина може бути змінною. Розробка стала можливою завдяки укладенню інвестиційної угоди з компанією Paradigma Management Consultancies LLC, яка базується на Об’єднаних Арабських Еміратах. Завдяки їх сприянню NEXT отримав розширення виробничих потужностей, а також заручився підтримкою нового кваліфікованого персоналу. Співпраця між партнерами продовжується, як і робота над новинкою.
Особливості новинки
Ключовою особливістю нової моделі NExT Modular Vehicles є її модульність. Йдеться про те, що конструкція складається з вагончиків, які при цьому автономні. Кількість цих складових одиниць у групі може змінюватись, залежно від потреб конкретного перевезення. Рівень пасажиропотоку впливає на перебудову даного ланцюга. Таким чином, у піковий годинник можна підключати додаткові блоки, а при зниженні навантаження, частина незатребуваних вагончиків відчеплюється.
Наприклад, об’єднання п’яти таких вагончиків дозволяє вмістити стільки ж пасажирів, скільки вміщується у стандартний трамвай. Або ж типовий вісімнадцятиметровий автобус. Самі вагончики можуть бути у власності різних власників, цим переходячи у статус персональних чи корпоративних.
Ще однією особливістю є те, що не всі модулі призначені для здійснення перевезень. Деякі з них облаштовуються під окремі потреби, наприклад, організацію туалету або комерційні площі. Тому в таких вагончиках можуть розташовуватися кафе чи магазини, вони також приєднуватимуться до вже згрупованого основного складу.
Технічні нюанси
Робота такого транспорту повністю підтримується електрикою. Цікавим є той факт, що передбачаються можливості та опції з керування безпосередньо зі смартфона. Точніше йдеться про програмування. Таким чином, пасажир може встановити кінцеву точку маршруту і навіть відредагувати шлях при необхідності. Далі у справу вступає автопілот, який відповідає не тільки за пересування, але також зчеплення та роз’єднання вагонів в автоматичному режимі.