На нещодавній виставці комерційних автомобілів CCVS 2023 в Ухані було продемонстровано безліч цікавих тягачів для далеких перевезень, у тому числі водневих електростанцій. Одна чудова технологія була представлена компанією FAW, представивши інтелектуальний трактор. Окрім своєї футуристичної естетики, автомобіль виділяється широким використанням вуглецевого волокна, що призвело до значного зниження ваги на одну тонну.
Покращена аеродинаміка, підкріплена адаптивною пневматичною підвіскою на високих швидкостях, сприяє підвищенню ефективності на 5%. Дві задні осі оснащені електродвигуном потужністю 300 квт, а водневий паливний елемент забезпечує похвальний запас ходу до 1200 км. Примітно, що трактор оснащений системою автономного керування 4-го рівня, що дозволяє працювати без водія.
Більш практичною пропозицією FAW на виставці став тягач J7 FCEV, що відрізняється переробленою світлодіодною оптикою та відсутністю зовнішніх дзеркал, замінених камерами. Автомобіль оснащений водневою установкою потужністю 150 кВт та акумуляторами ємністю 100 кВтг, а на задніх осях встановлені два електродвигуни потужністю 300 кВт. При спорядженій масі 10,5 тонни він може працювати у складі автопоїзда масою до 49 тонн, досягаючи запасу ходу 600 км.
Dongfeng, ще один відомий китайський виробник, представив свій водневий сідельний тягач модель Tianlong KL FCEV 6×4. Побудований на платформі Dongfeng D320e, він оснащений паливним елементом потужністю 260 кВт, що приводить в дію два електродвигуни. Варіанти зберігання водню включають 38,8 кг при тиску 350 бар запас ходу 500 км і варіант зі збільшеним запасом ходу 80 кг при тиску 700 бар запас ходу 1000 км.
Компанія Proton Motors, що частково належить Shaanxi Automobile, представила водневий тягач Dechuang Future Dijiang 31T 4×2. Оснащений електродвигуном потужністю 270 кВт, силовою установкою на паливних елементах потужністю 150 кВт та літій-залізо-фосфатними батареями ємністю 76,63 кВтг, він має запас ходу 500 км. Трактор масою 10,4 тонн може тягти автопоїзд загальною масою 31,47 тонни.
В області дизельних магістральних тягачів модель JAC K7-520 4×2 привернула увагу на виставці CCVS в Ухані. Трактор оснащений напівавтоматичною системою управління Zhijia Pilot 2.0, камерами та лідерами для автономної зміни смуги руху, обгону та екстреного гальмування. Автомобіль оснащений двигуном Foton-Cummins потужністю 520 л. та автоматичною 12-ступінчастою коробкою передач ZF.